consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna
Съдействие
За въпроси и обратна връзка.
Финансови решения за физически лица. Ежедневно банкиране, кредитни продукти, сметки и дебитни карти, инвестиции и застраховки.
РазгледайСъдействие за всички продукти, услуги, полезни съвети и още за индивидуални клиенти на банката.
РазгледайСофия 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец
RZBBBGSF
0700 10 000 (Vivacom)
17 21 (A1 и Yettel)
За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02
Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.
Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.
Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.
Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали
(+359 2) 962 41 02
Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.
За съдействие при просрочени задължения
(+359 2) 809 23 33
Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.
Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.
Форма за контакт
Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.
Форма за контакт
Форма за контакт
Е-мейл: press.pr@kbcbank.bg
Форма за контакт
Тарифа за таксите и комисионите за физически лица
Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.
Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.
Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.
История на последно преглежданите страници
Каним ви заедно с нас да изградим следващото поколение дигитални услуги
Вярваме в съвместното сътрудничество и иновациите, които дават възможност на хората, бизнеса и обществото да се развиват. Заедно с нас и с помощта на нашите API интерфейси, можете да изградите иновативни продукти и услуги, които могат да решават проблеми на милиони клиенти.
Бъдещето е в отвореното банкиране!
Европейска директива PSD2 (Директива (ЕС) 2015/2366), която изисква банките да предоставят информация за платежни сметки на клиенти, посредством API интерфейси, е огромна възможност и отправна точка на нашата инициатива за отворено банкиране. Тази инициатива ще ни позволи да удовлетворим нарастващото търсене на нашите клиенти за леко и безпроблемно пътуване в сферата на финансовите услуги, като по този начин ще създадем нови партньорства с доставчици на услуги трети страни (TPP) като FinTechs, стартъп компании или външни разработчици.
Нов портал за разработчици за още по-удобен достъп до нашите API интерфейси!
Заповядайте в новия портал за разработчици – RBI Marketplace с подобрен потребителски интерфейс, още по-голяма сигурност и достъп до нашите тестови и продукционни интерфейси на едно място!
Регистрацията в RBI Marketplace е бърза и лесна. Всичко, което се изисква за тестване на нашите интерфейси, е съществуващ имейл адрес, на който да ви изпратим линк за активиране. Благодарение на това, създаването на акаунт се съкращава до няколко минути.
След успешна регистрация ви делят само няколко стъпки, за да може да изтествате връзката с нашите API
Връзка към продукционните API
След успешно тестване, е необходимо да създадете организация. С цел подобряване на вашата сигурност и сигурността на клиентите, е необходимо да активирате двуфакторна автентикация в RBI Marketplace посредством избрано приложение за автентикатор.
След като извършите тези стъпки и започнете да ползвате услугата, ние ще извършим проверка на вашия TPP сертификат "в движение".
Важно уведомление
Настоящите портали за разработчици и API интерфейси, няма да бъдат достъпни след 31 юли 2022 г. Необходима е регистрация в RBI Group API Marketplace, както и свързване към новите интерфейси, предоставени през него.
Моля, не забравяйте да се регистрирате и да се абонирате повторно за предпочитаните от вас API, за да поддържате услугите си да работят. Благодарим!
С радост искаме да ви съобщим, че Българска народна банка ни освободи от задължението да разработим резервен механизъм за работа на API интерфейсите. Това е постижение, с което се гордеем, тъй като демонстрира нашия ангажимент да предоставяме на клиенти си същото ниво на API услуги, каквото предлагаме през електронните канали на банката.
Нека заедно бъдем новатори!
За въпроси и обратна връзка.
Сайтът на KBC Банк използва бисквитки (cookies). Продължавайки, вие приемате нашата “Политика за използване на бисквитки”