consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna
Съдействие
За въпроси и обратна връзка.
Райфайзенбанк ти предлага индивидуални финансови решения. Твоята лична банка споделя твоите лични моменти!
РазгледайСофия 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец
RZBBBGSF
0700 10 000 (Vivacom)
17 21 (A1 и Telenor)
Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.
Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.
Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали
0700 10 000 (Vivacom)
17 21 (A1 и Telenor)
(+359 2) 962 41 02
(+359 2) 962 78 59
Разговорите на 0700 10 000 са на цената на градски разговор от територията на цялата страна, разликата градски/междуградски разговор се поема от банката. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Теленор-Теленор, според собствения тарифен план на абонатите.
За съдействие при просрочени задължения
(+359 2) 809 23 33
Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.
(+359 2) 91562 21
(+359 2) 91562 22
(+359 2) 91562 23
(+359 2) 91562 33
Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.
Тарифа за таксите и комисионите за физически лица
Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.
Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.
Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.
История на последно преглежданите страници
Порталът за разработчици на Райфайзенбанк (България) ЕАД вече е НА ЖИВО!
Каним ви да изградите заедно с нас следващото поколение дигитални услуги, базирани на нашите интерфейси за приложно програмиране (все по-познати със съкращението API).
Вярваме в съвместното сътрудничество и иновациите, които дават възможност на хората, бизнеса и обществото да се развиват. Заедно с нас и с помощта на нашите API интерфейси, можете да изградите иновативни продукти и услуги, които могат да решават проблеми на милиони клиенти.
Бъдещето е в отвореното банкиране!
Новата европейска директива PSD2 (Директива (ЕС) 2015/2366), която изисква банките да предоставят информация за платежни сметки на клиенти, посредством API интерфейси, е огромна възможност и отправна точка на инициативата на Райфайзенбанк за отворено банкиране. Тази инициатива ще ни позволи да удовлетворим нарастващото търсене на нашите клиенти за леко и безпроблемно пътуване в сферата на финансовите услуги, като по този начин ще създадем нови партньорства с доставчици на услуги трети страни (TPP) като FinTechs, стартъп компании или външни разработчици.
Удобен достъп до нашите API интерфейси
Регистрацията в Портала за разработчици на Райфайзенбанк е бърза и лесна. Всичко, което се изисква, е съществуващ имейл адрес, на който да ви изпратим линк за активиране. Благодарение на това, създаването на акаунт се съкращава до няколко минути.
След като получите достъп до нашите API интерфейси, създадете приложение, абонирате приложението за съответната API услуга и започнете да ползвате услугата, ние ще извършим проверка на вашия TPP сертификат „в движение“.
Райфайзенбанк (България) ЕАД, част от Групата Райфайзен Банк Интернешънъл, с радост ви съобщава, че Българска народна банка ни освободи от задължението да разработим резервен механизъм за работа на API интерфейсите. Това е постижение, с което се гордеем, тъй като демонстрира нашия ангажимент да предоставяме на клиенти си същото ниво на API услуги, каквото предлагаме през електронните канали на банката.
Нека заедно бъдем новатори!
За въпроси и обратна връзка.
Сайтът на Райфайзенбанк използва бисквитки (cookies). Продължавайки, вие приемате нашата “Политика за използване на бисквитки”