Tools
Затвори
Затвори

Централа на Райфайзенбанк

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

Е-мейл

call.center@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.


Важна информация

Съвети за гарантиране на максимална сигурност при използване на твоята карта и при работа в интернет.

Сигурност

Научи повече


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

(+359 2) 962 41 02

Факс

(+359 2) 962 78 59

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Разговорите на 0700 10 000 са на цената на градски разговор от територията на цялата страна, разликата градски/междуградски разговор се поема от банката. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Теленор-Теленор, според собствения тарифен план на абонатите.


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

rbbg.collection@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Консултации по ипотечно кредитиране

Телефони

(+359 2) 91562 21
(+359 2) 91562 22
(+359 2) 91562 23
(+359 2) 91562 33

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

 


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    От 01.04.2021 г. са спрени от продажба всички микрокарти и стикери, с изключение на дебитния стикер с дизайн Игра на тронове.
    Клиентите, които имат вече издадени преди това аксесоари за плащане, могат да ги ползват до изтичане на срока на валидност на съответния аксесоар.

    Какво е аксесоар за плащане

    Аксесоарът за плащане е предмет с поставен или вграден в него картов чип. Райфайзенбанк предлага два варианта:

    • Микрокарта (чип)

      Може да се поставя в гривна или ключодържател

    • Карта-стикер с вграден чип

      Може да се залепя на място по избор

    Предимства

    • Без ресто и дребни монети

    • Без ПИН за малки покупки

    • Лек и удобен за носене

    • Модерен и забавен

    Важни факти за аксесоарите

    • С аксесоар за плащане могат да се правят само безконтактни плащания и тегления.

    • Представляват допълнителна "карта" към издадена основна карта.

    • Дават достъп до средствата на основната карта.

    • Издават се със собствен ПИН, който не може да се сменя на банкомат.

    • С микрокартата и карта-стикера могат да се правят безконтактни покупки без ПИН до 100 лв. и с ПИН над 100 лв.

    • С тях могат да се правят и безконтактни тегления на банкомати с безконтактна функция, винаги с въвеждане на ПИН.

    Как да заявиш карта-стикер към дебитна карта

    Дебитна карта и карта-стикер с дизайн Игра на тронове

    Карта-стикерът е допълнителна карта към твоята дебитна карта. Ако все още нямаш дебитна карта от Райфайзенбанк, заяви сега в наш офис или онлайн.

    Контакти и съдействие

    Контактен център

    0700 10 000 (Vivacom)
    17 21 (A1 и Telenor)

    call.center@raiffeisen.bg

    Помощ и поддръжка

    24-часово съдействие за карти и ПОС

    Тел.: (+359 2) 962 41 02

    bank.cards@raiffeisen.bg

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.