Tools
Затвори
Затвори

Централа на Райфайзенбанк

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

Е-мейл

call.center@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

(+359 2) 962 41 02

Факс

(+359 2) 962 78 59

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Разговорите на 0700 10 000 са на цената на градски разговор от територията на цялата страна, разликата градски/междуградски разговор се поема от банката. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Теленор-Теленор, според собствения тарифен план на абонатите.


Консултации по ипотечно кредитиране

Телефони

(+359 2) 91562 21
(+359 2) 91562 22
(+359 2) 91562 23
(+359 2) 91562 33

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Консултация по Skype

Предоставяната в рамките на Skype консултациите информация е принципна и неперсонализирана, тъй като не е базирана на събирани от консултирано лице данни и не поражда за Райфайзенбанк конкретни ангажименти за договаряне.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    RaiPay е безплатно приложение за мобилни телефони с операционна система Android, в което "добавяш" своите дебитни и кредитни карти от Райфайзенбанк. С RaiPay плащаш и теглиш безконтактно директно с телефона си. То е напълно безплатно и можеш да го изтеглиш от Google Play

    Възможности

    • Бързи и удобни безконтактни плащания с мобилен телефон

    • Безконтактни тегления на банкомат с мобилен телефон

    • Всичките ти карти, издадени от Райфайзенбанк, на едно място

    Детайли

    Регистрирай лесно картите си

    • Добави желаната от теб карта в дигиталния портфейл, като я допреш до гърба на мобилния ти телефон – NFC функцията му ще я прочете автоматично.
    • Ще получиш SMS с код за потвърждение на картата на мобилния ти телефонен номер, подаден в банката (телефонният номер за „Сигурни плащания в интернет“).
    • Можеш да добавиш всички свои дебитни и кредитни карти от Райфайзенбанк – така нямаш нужда от портфейл, достатъчно е да носиш мобилния си телефон.
    • Избери „карта по подразбиране“, с която да плащаш и теглиш чрез приложението. По всяко време можеш да смениш картата по подразбиране, както и да избереш друга, с която да извършиш конкретно плащане/теглене.

    Плащай безконтактно

    • С регистрираните в приложението карти плащаш безконтактно с мобилния си телефон на всички безконтактни ПОС терминали, както с банкова карта.
    • Необходимо е единствено да доближиш телефона си със светнат екран до ПОС терминала За суми над 50 лв. отключи екрана на телефона си преди да го доближиш до ПОС терминала.

    Тегли безконтактно

    С дигиталния портфейл RaiPay теглиш безконтактно на всички банкомати, снабдени с безконтактен четец (NFC четец).
    Доближи телефона си до безконтактния четец на банкомата и потвърди тегленето с ПИН кода на картата, регистрирана в приложението.

    Информация за транзакциите

    • В RaiPay получаваш информация за плащанията/тегленията, направени с мобилния ти портфейл. Информацията включва дата, час и сума на извършената транзакция, както и индикация дали при плащането е изискана допълнителна автентификация (отключване на екрана на телефона и/или парола на приложението).
    • Получаваш информация за успешно завършена транзакция, когато потвърждението за успешно плащане или теглене се изпише на съответния ПОС/АТМ или в извлечението по картата.

    Системни изисквания

    • За използване на приложението RaiPay е необходимо мобилният телефон, на който е инсталирано приложението, да е с операционна система Android, версия 5.0 или по-нова.

    • Мобилният телефон, на който се ползва приложението, трябва да притежава NFC функция и тя да е активирана.

    Активиране

    Инсталирай мобилното приложение

    Свали мобилното приложение от Google Play

    Съвместимост: Android (версия 5.0 или по-нова), наличие на NFC функция

    Мобилно приложение за Adnroid.

    Контакти и съдействие

    Контактен център

    0700 10 000 (Vivacom)
    17 21 (A1 и Telenor)

    call.center@raiffeisen.bg

    Офиси на банката

    Посети най-близкия офис на Райфайзенбанк.

    Често задавани въпроси

    Отговори на най-често задаваните въпроси относно дигиталния портфейл.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.