Tools
Затвори
Затвори

Централа на Райфайзенбанк

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

Е-мейл

call.center@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

(+359 2) 962 41 02

Факс

(+359 2) 962 78 59

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Разговорите на 0700 10 000 са на цената на градски разговор от територията на цялата страна, разликата градски/междуградски разговор се поема от банката. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Теленор-Теленор, според собствения тарифен план на абонатите.


Консултации по ипотечно кредитиране

Телефони

(+359 2) 91562 21
(+359 2) 91562 22
(+359 2) 91562 23
(+359 2) 91562 33

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Консултация по Skype

Предоставяната в рамките на Skype консултациите информация е принципна и неперсонализирана, тъй като не е базирана на събирани от консултирано лице данни и не поражда за Райфайзенбанк конкретни ангажименти за договаряне.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Предстои ти ново приключение в планината?

    Ако отговорът ти е ДА, ние ще ти съдействаме да осигуриш защита и спокойствие на теб и твоите близки, докато се наслаждаваш на любимите си занимания в планината.

    Преддоговорна информация

    Предимства

    • Удобство

      Изключително бърз, удобен и иновативен начин за сключване на застраховката – единствено чрез попълване на онлайн форма и без необходимост от посещаване на офис.

    • Сигурност

      Застрахователно покритие на територията на Република България в планинските райони, в които има обслужване от Планинска спасителна служба (ПСС).

    • Гъвкавост

      Възможности за избор на застрахователна сума, покрития и срок за индивидуална, групова или семейна застраховка.

    • Бързина

      Бърза ликвидация при настъпване на застрахователно събитие и отлична комуникация с Планинска спасителна служба (ПСС).

    Когато си в планината, е добре да си подготвен.

    Детайли

    Планинска застраховка се грижи за теб при спортна или туристическа дейност в планините на територията на Република България, като ти осигурява:

    • Застрахователна защита в случай на смърт от злополука

    • Застрахователна защита при трайна загуба на работоспособност

    • Спасителни разноски

    • Разходи за оказване на спешна медицинска помощ

    • Разходи за евакуация

    • Разходи за репатриране

    Допълнителни покрития

    Възможност за сключване на допълнителни покрития при заплащане на допълнителна премия:

    • Разходи при упражняване на екстремни спортове или хоби

      Лов, планинско колоездене, парапланеризъм, скално катерене, алпинизъм с използване на обезопасителни мерки, ски спускане и сноуборд извън обработени писти.

    • Спасяване с хеликоптер

      Разходи за спасителна операция и транспортиране до място , където може да се окаже адекватна медицинска помощ.

    Сключване на застраховка

    Как да сключа Планинска застраховка

    • Изцяло онлайн

    • Само в четири кратки и лесни стъпки

    • Във всеки един момент преди тръгване към планината

    Преддоговорна информация

    Преди да сключите застраховката е необходимо да се запознаете с преддоговорната информация по чл. 325 от Кодекса за застраховането.

    • „Райфайзенбанк (България)“ АД е застрахователен агент, със седалище и адрес на управление: гр. София, район Лозенец, Експо 2000, бул. „Никола Вапцаров” № 55.
    • „Райфайзенбанк (България)“ АД е вписано в регистъра на застрахователните агенти по чл.30, ал.1, т.12 от Закона за Комисията за финансов надзор. Регистърът е достъпен и на официалната интернет страница на Комисията за финансов надзор - www.fsc.bg
    • „Райфайзенбанк (България)“ АД, пряко или чрез свързани лица, не притежава повече от 10 на сто от гласовете в общото събрание или капитала на застраховател. 
    • Застраховател или предприятие майка на застраховател, пряко или чрез свързани лица, не притежава повече от 10 на сто от гласовете в общото събрание или капитала на „Райфайзенбанк (България)“ АД.
    • Ползвателите на застрахователни услуги и другите заинтересовани лица могат да подават жалби  срещу „Райфайзенбанк (България)“ АД като застрахователен агент на адреса на агента, посочен по-горе, както  и чрез попълване на електронна форма, достъпна на www.rbb.bg/bg/kontakti/.
    • Ползвателите на застрахователни услуги и другите заинтересовани лица могат да подават жалби пред Комисията за финансов надзор и други държавни органи, съобразно действащото българско законодателство.  Извънсъдебно уреждане на спорове се извършва чрез подаване на жалба пред ЗК „УНИКА Живот“ АД (правилата за разглеждане на жалби са достъпни на www.uniqa.bg), както и по другите разрешени от българското законодателство способи за извънсъдебно разрешаване на спорове. 
    • „Райфайзенбанк (България)“ АД има договорно задължение да извършва застрахователно посредничество за ЗК „УНИКА Живот“ АД и ЗК „УНИКА“ АД. 
    • „Райфайзенбанк (България)“ АД действа от името и за сметката на ЗК „УНИКА Живот“ АД и получава комисиона за застрахователното агентство. Възнаграждението на „Райфайзенбанк (България)“ АД не променя размера на застрахователната премия. 

    Контакти

    Контактен център

    0700 10 000 (Vivacom)
    17 21 (A1 и Telenor)

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.