Tools
Затвори
Затвори

Централа на Райфайзенбанк

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

Е-мейл

call.center@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.


Важна информация

Съвети за гарантиране на максимална сигурност при използване на твоята карта и при работа в интернет.

Сигурност

Научи повече


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

(+359 2) 962 41 02

Факс

(+359 2) 962 78 59

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

rbbg.collection@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Консултации по ипотечно кредитиране

Телефони

(+359 2) 91562 21
(+359 2) 91562 22
(+359 2) 91562 23
(+359 2) 91562 33

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

 


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Една от ключовите цели на Групата Райфайзен е да наложи нормативно съответстваща култура, която позволява да работим в сигурна и етична организация. Това включва изваждане на преден план на евентуални нарушения на Кодекса на поведение или регулаторни изисквания.

    Адресирането на грешните практики е от съществено значение за сигурността и развитието на нашата компания и е отговорност едновременно на служителите и на заинтересованите страни. Затова, сме осигурили платформа за докладване на нарушения, която дава възможност по различен начин да се рапортуват нарушения и в която напълно анонимно да бъде подаден сигнал.

    Какво трябва да докладваш

    Нарушения на закона или нарушения на Кодекса на поведение като подкупи, корупция, подозрения за пране на пари, конфликт на интереси, насилие или тормоз на работното място, дискриминация и т.н.

    Важно: Не използвай този канал за стандартни клиентски жалби, за целта посети портала ни за жалби.

    Как да докладваш

    УЕБ базиран групов канал Whispli

    Е-мейл: RBBG.SIGNAL@Raiffeisen.bg - Отдел Нормативно Съответствие

    Ще помогнеш на нашите разследващи и ще намалиш значително времето за проверка, придържайки се към следните принципи и предоставяйки следните съответстващи материали.

    Любезно молим да предоставиш:

    • Ясно описание на случая (моля, избягвай генерални изказвания като "това е измама" и предоставяй възможно повече детайли, за да изразиш своето предположение).
    • (Ако са налични) копия на релевантни по случая документи като е-мейли, телефонни записи, текстови съобщение, логове, записки, снимки, писма или сканирани документи, имащи отношение към подавания от теб сигнал.
    • (Ако е приложимо) списък с имена и телефони на други потенциални свидетели, които могат да подкрепят твоето твърдение.

    Процедура

    Ние поддържаме процеса по докладване на нередности опростен, доколкото е възможно. В зависимост от сигнала той ще бъде разгледан в рамките на 48 часа от служител от отдел Нормативно съответствие. По време на разследването, можеш по всяко време да комуникираш с разследващите.

    След като разследването е приключено, ще получиш обратно информация.

    Ние предпазваме твоята самоличност!

    Докладването се осъществява на Групова платформа Whispli, предлагащ приложение за анонимно изпращане на сигнали за нередности.

    Whispli защитава самоличността ти чрез предоставяне на най-високи стандарти при защитата на данни правейки вътрешният процес напълно анонимен (данни като IP адрес на потребителя или данни относно каченият документ не ни се предоставят). Ти имаш пълен контрол върху това, което изпращаш.

    Принципи на докладване

    Всички трябва да осигурим бързина и последователни действия срещу нарушения на Кодекса на поведение. В някои ситуации е трудно да знаем дали нарушението се е случило на първо място. Трябва да имаш предвид следното:

    Увери се, че разполагаш с всички факти

    За да вземеш правилното решение, трябва да си толкова изчерпателно информиран, колкото е необходимо.

    Попитай себе си: Какво конкретно ме молят да направя? Изглежда ли неетично или неправилно?

    Това ще ти позволи да се фокусираш върху конкретния въпрос, пред който си изправен и алтернативите, които имаш. Използвай своята преценка и здрав разум - ако нещо изглежда неетично или неподходящо, то вероятно е. Ако се съмняваш, разбира се, може да коментираш темата с твоя пряк ръководител или Директор на Дирекция/Член на УС, ако се чувстваш комфортно с това. В много случаи, той или тя ще бъде по-запознат с въпроса и ще оцени включването му в процеса на вземане на решение.

    Изясни своята отговорност и роля

    В повечето случаи отговорността е споделена. Колегите ти информирани ли са? Може да помогне да се включат други и да се обсъди проблема.

    Говори

    Може да съобщиш за етични нарушения поверително и без страх от отмъщение. Ако ситуацията изисква твоята самоличност да се запази в тайна, анонимността ти ще бъде защитена. Ръководство на банката и дъщерните ѝ дружества не допускат каквито и  злоумишлени действия срещу служител, който добросъвестно е докладвал за потенциални нарушения.

    Първо питай, после действай

    Ако се колебаеш как да постъпиш в дадена ситуация, потърси насоки от нас отдел Нормативно съответствие.

    Научи повече относно RBI Кодекс на поведение

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.