Tools
Затвори
Затвори

Централа на Райфайзенбанк

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

Е-мейл

call.center@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

(+359 2) 962 41 02

Факс

(+359 2) 962 78 59

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Разговорите на 0700 10 000 са на цената на градски разговор от територията на цялата страна, разликата градски/междуградски разговор се поема от банката. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Теленор-Теленор, според собствения тарифен план на абонатите.


Консултации по ипотечно кредитиране

Телефони

(+359 2) 91562 21
(+359 2) 91562 22
(+359 2) 91562 23
(+359 2) 91562 33

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Консултация по Skype

Предоставяната в рамките на Skype консултациите информация е принципна и неперсонализирана, тъй като не е базирана на събирани от консултирано лице данни и не поражда за Райфайзенбанк конкретни ангажименти за договаряне.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Често задавани въпроси, свързани с RaiPay

    Активиране

    Не мога да добавя никакви карти в приложението – дава грешка „Card Digitization Failed”.

    Провери дали си изтеглил коректното приложение, а не някоя от версиите на други държави от Групата на Райфайзен и се увери, че картата, която се опитваш да регистрираш, е на Райфайзенбанк (България).

    Когато се опитвам да регистрирам карта, телефонът, на който ще се изпрати кодът за верификация, не е верен.

    За верифициране на всяка добавена карта се използва мобилният телефонен номер, регистриран в банката за 3D Secure услугата („Сигурни плащания в интернет“). Следва да посетиш офис на Райфайзенбанк, за да коригираме телефона за тази карта/всички карти. Смяната може да се направи и без посещение на наш офис – през онлайн банкирането.

    Когато се опитвам да регистрирам карта, не излиза телефон, на който да се изпрати кодът за верификация.

    За верифициране на всяка добавена карта се използва мобилният телефонен номер, регистриран в банката за 3D Secure услугата (Сигурни плащания в интернет). Следва да посетиш офис на Райфайзенбанк, за да предоставиш телефон за услугата. Можеш да добавиш телефон и без посещение на наш офис – през онлайн банкирането.

    Не получавам код за верификация и не мога да активирам картата в приложението.

    Обичайно кодът за верификация се получава до 1-2 минути след като е поискан. В случай че кодът не е получен в срок, можеш да поискаш нов код. Когато приложението се отвори на екрана, при визията на картата има бутон, чрез който може да се поиска нов код. Ако след няколко опита кодът все още не е получен, следва да се свържеш с Райфайзенбанк.

    Когато инсталирам приложението, излиза грешка, че устройството не е съвместимо.

    Има голяма вероятност устройството да не отговаря на изискванията за инсталиране и ползване на приложението – няма NFC функционалност и/или версията на Android е по-ниска от 5.0.0.

    При добавяне на карта се налага ръчно да въведа номера, телефонът не я прочита, когато я доближа.

    Възможните причини за това са няколко:

    • NFC функцията на телефона е изключена.
    • Картата не се допира там, където е позициониран NFC четецът на телефона (при всеки модел телефон NFC сензорът се намира на различно място). Обикновено когато картата се допре до гърба на телефона и се прокара от единия до другия му край, може да бъде прочетена успешно.

    Номерът на картата и датата на валидност се прочитат успешно, но когато се натисне бутона за добавяне на карта, дава грешка – ако картата е Visa, трябва ръчно да въведеш CVV кода на гърба на пластиката.

    Плащания

    Какъв е лимитът, до който мога да плащам само със светнат екран?

    В определени случаи приложението може да поиска отключване на екрана при плащане на суми до 50 лв. и при по-малки суми – напр. при достигане кумулативен лимит от 150 евро от последователни транзакции, при които само е бил светнат екранът или при повече от 5 последователни плащания до 50 лв.

    Какъв е лимитът, до който мога да плащам с отключване на екрана на телефона?

    2000 лв.

    Кога се изисква въвеждане на паролата на приложението?

    Парола се изисква при плащане над 2000 лв. и в други случаи с цел повишаване на сигурността.

    Отключих телефона преди плащането, но ми поиска освен това да въведа и паролата на приложението.

    Паролата на приложението се изисква в случай, че е минало повече време от отключване на екрана, както и след определен брой плащания, извършени с предварително отключен екран.

    Като приближа телефона до ПОС терминала нищо не се случва – нито на екрана на телефона, нито на екрана на ПОС терминала.

    Увери се, че телефонът се е доближил ди ПОС терминала със светнат екран, както и че NFC функцията на телефона е включена. Когато екранът на телефона е загасен, NFC функцията обичайно не работи.

    Ако екранът на телефона е бил светнат и NFC функцията включена, има вероятност ПОС терминалът да не прочита картата. Това може да се дължи на различни причини – няма налична безконтактна функционалност, стар софтуер, комуникационен проблем.

    Като приближа телефона до ПОС терминала, на екрана се появява грешка и червен хикс – „Ouch, payment cannot be processed“.

    Възможна причина за тази грешка е, че телефонът не е задържан достатъчно дълго в близост до ПОС терминала, докато се чуе звуковия сигнал на приложението.

    Приложението ми изисква парола (passcode) за всички транзакции над 50 лв., а би трябвало да изисква само отключване на екрана.

    Влез в Настройки, Настройки на паролата, Допълнителна сигурност и провери дали функцията за допълнителна сигурност е включена.

    Теглене

    Как се потвърждават транзакциите на банкомат?

    С ПИН-а на картата – физическата пластика, регистрирана в портфейла.

    Не мога да тегля на банкомат с Visa карта.

    Тегленето на банкомат с Visa карта ще бъде достъпно съвсем скоро. 

    Транзакции

    В списъка с транзакции в приложението излизат и такива, които са отказани.

    Това е нормално и не означава, че има дублирани транзакции. В списъка с транзакции се записват всички успешно инициирани опити, т.е. успешно протекла комуникация между ПОС/АТМ и приложението.

    Какво означава, когато в списъкът с транзакции има ключ преди транзакцията?

    Софтуерният токен осигурява:

    • Допълнителна сигурност при извършване на банкови преводи или други транзакции в онлайн среда.
    • Удобство и лесна употреба.
    • Мобилност - от всяка точка на света и по всяко време.

    Как мога да получа софтуерен токен?

    Това означава, че по време на конкретната транзакция е поискана допълнителна автентикация чрез отключване на екрана на телефона и/или парола (passcode) на приложението.

    Други

    Какво означава, че картата е заключена?

    В този случай картата е блокирана и не могат да се извършват покупки/тегления с приложението с тази карта. Следва да посетиш офис на Райфайзенбанк за разблокиране на картата. 

    Изписва се грешка, че приложението е заключено от съображения за сигурност.

    В този случай следва да се свържеш с Райфайзенбанк, за да проверим какви са причините за заключването на приложението.

    Електронни услуги

    Нареждай преводи, управлявай твоите карти, депозити и инвестиционни продукти и получавай актуална информация без да излизаш от вкъщи с Райфайзен ОНЛАЙН!

    Райфайзен ОНЛАЙН

    Банкирай бързо и удобно с мобилно приложение RaiMobile.

    RaiMobile

    RaiPay е безплатно приложение, в което добавяш своите дебитни и кредитни карти от Райфайзенбанк. С RaiPay плащаш и теглиш безконтактно директно с телефона си.

    Дигитален портфейл RaiPay

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.