Tools
Затвори
Затвори

Централа на Райфайзенбанк

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

Е-мейл

call.center@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

(+359 2) 962 41 02

Факс

(+359 2) 962 78 59

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Разговорите на 0700 10 000 са на цената на градски разговор от територията на цялата страна, разликата градски/междуградски разговор се поема от банката. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Теленор-Теленор, според собствения тарифен план на абонатите.


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

rbbg.collection@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Консултации по ипотечно кредитиране

Телефони

(+359 2) 91562 21
(+359 2) 91562 22
(+359 2) 91562 23
(+359 2) 91562 33

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

 


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Въпроси и отговори за Сметка За ученици

    Сметка За ученици

    Какво включва сметка За ученици?

    Със сметка За ученици получаваш разплащателна сметка с дебитна карта и ползваш без такса следните услуги:

    • Откриване и поддръжка на разплащателна сметка.
    • E-mail известия за транзакции с дебитната карта.
    • Тeглене на банкомати на Райфайзенбанк в страната.
    • Плащане на стоки и услуги с дебитна карта на POS терминали.
    • Сигурни плащания в Интернет (3-D Secure).
    • Регистрация в Райфайзен ОНЛАЙН, за да следиш движения и наличности по сметкат.

    Какви са условията за откриване на сметка За ученици?

    Може да откриеш сметка За ученици, ако си български гражданин на възраст между 14 и 18 г. и учиш в учебно заведение в страната или в чужбина.

    Необходимо е да посетиш офис на банката заедно с родител/попечител* и да предоставиш следните документи:

    • Валиден документ за самоличност - лична карта.
    • Документ, удостоверяващ, че си ученик в учебно заведение в България или чужбина.
    • Акт за раждане в оригинал.
    • Документ за самоличност на законния представител (родител/попечител*) в оригинал.

    *В случай на попечителство, попечителят задължително представя и документ, удостоверяващ попечителството в оригинал.

    Може ли да се издаде допълнителна карта към сметката?

    Към сметка За ученици не е възможно издаването на допълнителна дебитна карта.

    Може ли да бъде активирана услугата Известяване по сметка За ученици?

    Можеш да активираш услугата "Известяване" в мобилното приложение RaiMobile.

    Възможно ли е сметка За ученици да се открие и ползва от клиент, който не е ученик?

    Сметка За ученици е предназначена само за лица на възраст между 14 и 18 г., които учат в учебно заведение в страната или в чужбина.

    Има ли преференциални условия, от които мога да се възползвам?

    Сметка За ученици е без месечна такса за поддържане. Безплатно включените услуги в сметка За ученици са валидни до навършване на 21 г. на титуляра на сметката. След това се прилагат такси и комисиони за ползваните услуги съгласно действащата Тарифа за таксите и комисионите на Райфайзенбанк (България) ЕАД за клиенти физически лица.

    При получаване на картата трябва ли да присъства и родителят/попечителят?

    Не е необходимо присъствието на родител/попечител при получаване на дебитната карта. Тя трябва да бъде получена лично от картодържателя в офис на банката срещу представяне на валиден документ за самоличност – лична карта.

    Препоръчано за теб

    Сметка с дебитна карта без месечна такса за ученици на възраст от 14 до 18 г. Получаваш бърз достъп до информация за движения и наличност по сметката. Теглиш пари без такса на банкомати на банката.

    Сметка За ученици

    Избери най-подходящия за теб продукт и намали разходите си за банкови услуги с Райфайзенбанк.

    Сметки и пакетни продукти

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.