Tools
Затвори
Затвори

Централа на Райфайзенбанк

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

Е-мейл

call.center@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

(+359 2) 962 41 02

Факс

(+359 2) 962 78 59

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Разговорите на 0700 10 000 са на цената на градски разговор от територията на цялата страна, разликата градски/междуградски разговор се поема от банката. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Теленор-Теленор, според собствения тарифен план на абонатите.


Консултации по ипотечно кредитиране

Телефони

(+359 2) 91562 21
(+359 2) 91562 22
(+359 2) 91562 23
(+359 2) 91562 33

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Консултация по Skype

Предоставяната в рамките на Skype консултациите информация е принципна и неперсонализирана, тъй като не е базирана на събирани от консултирано лице данни и не поражда за Райфайзенбанк конкретни ангажименти за договаряне.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Плащане

    Плащай с картата, навсякъде където има възможност

    Печелиш сигурност, проследимост, можеш да планираш по-добре разходите си, не носиш големи суми в брой, получаваш точки по програмата за лоялност.

    Плащай с картата дори и малки покупки

    Ползвай картата си не само за големи планирани покупки и пътувания, но и за дребни плащания. При редовно пазаруване натрупаните точки по програмата за лоялност след обръщане в пари по картата могат да надвишат таксата за обслужване на кредитната карта.

    Погасяване

    Погасявай по възможност изцяло

    Ползвай кредитната карта като един вид аванс – пазаруваш с нея през месеца, получаваш точки по програмата за лоялност, които можеш да обръщаш в пари по картата, а при получаване на заплата, покриваш цялата изразходвана сума, при което няма и лихва за покупките.

    Разходи

    Помни само най-важните неща, свързани с кредитната карта

    Основният разход за теб по картата е таксата за обслужване, която може да е месечна или годишна в зависимост от твоя избор или от вида на картата.

    Лихвата можеш да избегнеш, ако ползваш картата изцяло за покупки и погасяваш всичко в гратисния период. Всички други разходи по картата зависят от начина на ползването й – например такса за теглене в брой, лихва при теглене, лихва при частично погасяване.

    Допълнителни разходи може да има и във връзка с извънредни обстоятелства като забравен ПИН, загубване на картата, надвишаване на кредитния лимит и др., като те са описани в тарифата.

    Райфайзен ОНЛАЙН

    Използвай Райфайзен ОНЛАЙН, за да управляваш кредитната си карта

    Най-удобният и нагледен начин за следене на кредитната карта е чрез Райфайзен ОНЛАЙН :

    • Регистрацията се прави в офис на банката.
    • Достъпът е бърз и лесен.
    • В Райфайзен ОНЛАЙН се вижда всяко движение по картата.
    • В Райфайзен ОНЛАЙН са на разположение и издадените месечни извлечения в електронен вид.
    • В Райфайзен ОНЛАЙН можеш лесно и бързо да погасяваш от друга своя сметка в банката.
    • В Райфайзен ОНЛАЙН можеш да правиш заявки за обръщане на точки в пари по картата, за промяна на операционните лимити, за автоматично погасяване, за промяна на адрес, за отказ от хартиено извлечение, за блокиране на картата и др.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.