Tools
Затвори
Затвори

Централа на Райфайзенбанк

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

Е-мейл

call.center@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

(+359 2) 962 41 02

Факс

(+359 2) 962 78 59

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Разговорите на 0700 10 000 са на цената на градски разговор от територията на цялата страна, разликата градски/междуградски разговор се поема от банката. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Теленор-Теленор, според собствения тарифен план на абонатите.


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

rbbg.collection@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Консултации по ипотечно кредитиране

Телефони

(+359 2) 91562 21
(+359 2) 91562 22
(+359 2) 91562 23
(+359 2) 91562 33

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

 


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Сигурността ти е от първостепенно значение за нас. Затова ти даваме няколко основи съвета, за да банкираш дигитално сигурно и без притеснения.

    Бъди нащрек за измами

    Едни от най-честите видове измами са фишинг е-мейлите.

    Какво е фишинг?

    "Фишингът" е измама, която те кара да разкриеш лична или финансова информация в е-мейл съобщение или сайт.

    Как работи измамата?

    • Тези е-мейли изглеждат идентични или подобни на тези, които банката изпраща до теб.
    • Е-мейлът те приканва да изтеглиш файл или да кликнеш върху приложен линк.
    • Е-мейлът има лого, оформление и стил като тези на действителни е-мейли на банката.
    • Използва се език, който те подтиква към спешно действие.

    Как да разпознаеш измамата?

    • Банката никога няма да те накара да споделяш или обновяваш чувствителна информация (парола за онлайн банкиране или данни за твоята карта).
    • Провери граматиката и правописа на съобщението и го сравни с други е-мейли от банката.
    • Отдели време на е-мейла и ако той създава чувство за спешност, не следвай инструкциите.

    Какво да направиш?

    • Не кликай върху приложения линк и не изтегляй прикачения файл. Вместо това винаги въвеждай ръчно адреса в браузъра си.
    • Обновявай редовно софтуера си както на браузъра, така и на операционната система на устройството ти, за да работят всички защити.
    • Провери сайта на банката или се свържи с контактния център, ако имаш съмнения.

    Препоръки за сигурност

    Съвети за сигурност при използване на твоята карта и ПИН на банкомат, при покупка от търговски обект или покупка по интернет.

    Поставяме на първо място сигурността на вашите финансови средства и ви препоръчваме да съблюдавате основните изисквания за сигурност при работа в интернет.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.