Tools
Затвори
Затвори

Централа на Райфайзенбанк

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

Е-мейл

call.center@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

(+359 2) 962 41 02

Факс

(+359 2) 962 78 59

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Разговорите на 0700 10 000 са на цената на градски разговор от територията на цялата страна, разликата градски/междуградски разговор се поема от банката. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Теленор-Теленор, според собствения тарифен план на абонатите.


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

rbbg.collection@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Консултации по ипотечно кредитиране

Телефони

(+359 2) 91562 21
(+359 2) 91562 22
(+359 2) 91562 23
(+359 2) 91562 33

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

 


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Твоята карта и ПИН

    • Пази картата си от повреждане.
    • Не предоставяй картата си на трети лица.
    • Сменяй периодично своя ПИН на банкомат.
    • Запомни своя ПИН, не го записвай под каквато и да е форма.
    • Активирай услугата Известяване, с която ще получаваш електронно известие (SMS, е-мейл или друг вид) при всеки опит за използване картата.
    • Запиши или запомни телефоните на 24-часовия авторизационен център на банката – (+359 2) 962 41 02, можеш да се обаждаш при възникване на някакъв проблем с картата.
    • Обади се незабавно в банката при изгубване или открадване на картата.
    • Проверявай редовно транзакциите с твоята карта и се обръщай незабавно към банката, ако нещо те притеснява по отношение на транзакция.

    При използване на банкомат

    • Не използвай банкомати, поставени на слабо осветени и скрити места.
    • Огледай банкомата – ако изглежда нетипично, използвай друго устройство.
    • Приготви предварително картата си.
    • Увери се, че никой не може да види твоя ПИН при въвеждане, като прикриваш клавиатурата с ръка.
    • В никакъв случай не разкривай своя ПИН пред трети лица.
    • Не проверявай получените от банкомата пари пред него – вземи картата, банкнотите и разписката и ги прибери веднага след транзакцията.
    • Ако забележиш нещо подозрително, незабавно отмени транзакцията.
    • Ако картата ти е задържана от банкомат, незабавно уведоми банката и не се доверявай на други лица, предлагащи помощта си в такъв случай.

    При покупка от търговски обект

    • Пазарувай с карта в търговски обекти с добра репутация.
    • Не оставяй без надзор картата си при извършване на плащане – ако ПОС терминалът е безконтактен, сам допри картата си до него при плащане.
    • Увери се, че никой не може да види твоя ПИН при въвеждане.
    • Увери се, че имаш подпис върху панела за подпис на гърба на картата.
    • Проверявай сумата върху ПОС разписката.
    • Съхранявай разписките от извършените транзакции.

    При покупка по интернет

    • Пазарувай само при търговци с добра репутация.
    • Бъди внимателен, когато предоставяш данните за картата – номер, валидност, както и лични данни.
    • Никога не предоставяй данни за картата си, ако не правиш поръчка за стоки и услуги.
    • В никакъв случай не предоставяй своя ПИН – той не е необходим за извършване на транзакция по интернет.
    • Провери сигурността на интернет страницата – повечето интернет страници обозначават това посредством икона (обикновено катинарче). Голяма част от търговците, които предлагат стоки по интернет, обозначават в своите страници мерките, които са предприели за защита на данните. Ако не можеш да откриеш такъв текст, попитай търговеца.
    • Защити своята електронна поща – не изпращай данни за картата си, както и друга финансова информация по електронна поща.
    • Никога не отговаряй на запитвания, получени по електронна поща, относно данни за твоята карта и друга финансова информация. Банките, Visa или Mastercard никога не изискват подобна информация от картодържателите по електронна поща.

    Допълнителни съвети за сигурност

    Съвети за гарантиране на максимална сигурност при използване на твоята карта и при работа в интернет.

    Научи повече

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.