Tools
Затвори
Затвори

Централа

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Yettel)

За връзка от чужбина: (+359 2) 962 41 02

Е-мейл

call.center@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.

Разговорите на 0700 10 000 се заплащат в зависимост от тарифния ви план за разговори към номера 0 700. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Yettel-Yettel според собствения тарифен план на абонатите.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

(+359 2) 962 41 02

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Важна информация

Основни съвети как да банкираш дигитално - сигурно и без притеснения.

Сигурност

Научи повече


Събиране на вземания

За съдействие при просрочени задължения

Телефон

(+359 2) 809 23 33

 

Viber Чрез Viber

Е-мейл

collection@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Понеделник - Петък: 08:30 ч. до 17:00 ч.


Мобилни банкови консултанти

Професионална лична консултация без да е необходимо посещение на банков офис.

Заяви среща


Малки предприятия

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 25 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Офиси и банкомати


Корпоративно банкиране

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Обратна връзка

Изпрати твоето мнение


Човешки ресурси

Форма за контакт

Попълнете електронната форма


Връзки с обществеността

Е-мейлpress.pr@kbcbank.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Още контакти

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за физически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за физически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Твоята карта и ПИН

    • Пази картата си от повреждане.
    • Не предоставяй картата си на трети лица.
    • Сменяй периодично своя ПИН на банкомат.
    • Запомни своя ПИН, не го записвай под каквато и да е форма.
    • Активирай услугата Известяване, с която ще получаваш електронно известие (SMS, е-мейл или друг вид) при всеки опит за използване картата.
    • Запиши или запомни телефоните на 24-часовия авторизационен център на банката – (+359 2) 962 41 02, можеш да се обаждаш при възникване на някакъв проблем с картата.
    • Обади се незабавно в банката при изгубване или открадване на картата.
    • Проверявай редовно транзакциите с твоята карта и се обръщай незабавно към банката, ако нещо те притеснява по отношение на транзакция.

    При покупка по интернет

    • Пазарувай само при търговци с добра репутация.
    • Бъди внимателен, когато предоставяш данните за картата – номер, валидност, както и лични данни.
    • Никога не предоставяй данни за картата си, ако не правиш поръчка за стоки и услуги.
    • В никакъв случай не предоставяй своя ПИН – той не е необходим за извършване на транзакция по интернет.
    • Провери сигурността на интернет страницата – повечето интернет страници обозначават това посредством икона (обикновено катинарче). Голяма част от търговците, които предлагат стоки по интернет, обозначават в своите страници мерките, които са предприели за защита на данните. Ако не можеш да откриеш такъв текст, попитай търговеца.
    • Защити своята електронна поща – не изпращай данни за картата си, както и друга финансова информация по електронна поща.
    • Никога не отговаряй на запитвания, получени по електронна поща, относно данни за твоята карта и друга финансова информация. Банките, Visa или Mastercard никога не изискват подобна информация от картодържателите по електронна поща.

    При използване на банкомат

    • Не използвай банкомати, поставени на слабо осветени и скрити места.
    • Огледай банкомата – ако изглежда нетипично, използвай друго устройство.
    • Приготви предварително картата си.
    • Увери се, че никой не може да види твоя ПИН при въвеждане, като прикриваш клавиатурата с ръка.
    • В никакъв случай не разкривай своя ПИН пред трети лица.
    • Не проверявай получените от банкомата пари пред него – вземи картата, банкнотите и разписката и ги прибери веднага след транзакцията.
    • Ако забележиш нещо подозрително, незабавно отмени транзакцията.
    • Ако картата ти е задържана от банкомат, незабавно уведоми банката и не се доверявай на други лица, предлагащи помощта си в такъв случай.

    При покупка от търговски обект

    • Пазарувай с карта в търговски обекти с добра репутация.
    • Не оставяй без надзор картата си при извършване на плащане – ако ПОС терминалът е безконтактен, сам допри картата си до него при плащане.
    • Увери се, че никой не може да види твоя ПИН при въвеждане.
    • Увери се, че имаш подпис върху панела за подпис на гърба на картата.
    • Проверявай сумата върху ПОС разписката.
    • Съхранявай разписките от извършените транзакции.

    Допълнителни съвети за сигурност

    Съвети за гарантиране на максимална сигурност при използване на твоята карта и при работа в интернет.

    Научи повече

    Важна информация

    Промени в потвърждаването на плащания в интернет с карта

    Вече ще потвърждаваш плащанията си с карта от KBC Банк в интернет по модерен начин и още по-сигурно.

    Виж още

    Промени при безконтактните плащания с карта

    Новости в Закона за платежните услуги и платежните системи във връзка с най-новите съвременни стандарти и изисквания за сигурност.

    Виж още

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.