Tools
Затвори
Затвори

Централа на Райфайзенбанк

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

Е-мейл

call.center@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

(+359 2) 962 41 02

Факс

(+359 2) 962 78 59

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Разговорите на 0700 10 000 са на цената на градски разговор от територията на цялата страна, разликата градски/междуградски разговор се поема от банката. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Теленор-Теленор, според собствения тарифен план на абонатите.


Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 20 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Намерете най-близкия бизнес център


Отдел Микробизнес

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

Телефон

+359 882 894523

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Затвори
 
 
 
 
 

Тарифи

Тарифа за таксите и комисионите за юридически лица


Общи условия и формуляри

Общи условия, формуляри и рамкови договори за юридически лица.

Всички документи


Уведомления

Предстоящи промени в продукти, услуги, лихвен бюлетин, такси и комисиони, работното време на офисите, други.

Всички уведомления

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Нови условия за безконтактните плащания с карта на ПОС терминал

    Безконтактното плащане на ПОС терминал е безспорно удобство за вашите клиенти. ПОС терминалите на Райфайзенбанк са вече настроени в съответствие с най-новите съвременни стандарти и изисквания за сигурност.

    Безконтактно с карта могат да се плащат малки и големи суми, като за плащания до 100 лв. клиентите не въвеждат ПИН, освен в следните случаи:

    • Плащането се потвърждава с ПИН, ако вече 5 пъти последователно с картата са били плащани малки суми безконтактно и без ПИН.
    • Плащането се потвърждава с ПИН и ако при него общата сума на последователните безконтактни плащания с картата надхвърли 300 лв.

    Възможни съобщения в зависимост от конфигурацията на съответния ПОС терминал

    ПОС терминалът ще подскаже дали трябва или не да се въведе ПИН. В зависимост от настройките на картата е възможно ПОС терминалът:

    • Да изведе съобщение, че е необходимо въвеждане на ПИН.
    • Да откаже транзакцията, извеждайки съобщение, че е необходимо картата да бъде поставена в него.
    • Да откаже транзакцията, без да извежда никакво съобщение.

    В последните два варианта, картата трябва да се "прочете", т.е. да се постави в терминала, след което трябва клиентът да въведе своя ПИН.

    При безконтактно плащане с мобилен телефон, т.е. с дигитални портфейли като RaiPay и Apple Wallet, важат правилата за потвърждаване на безконтактните транзакции на съответния портфейл.

    Контакти

    Контактен център

    0700 10 000 (Vivacom)
    17 21 (A1 и Telenor)

    call.center@raiffeisen.bg

    Офиси на банката

    Посети най-близкия офис на Райфайзенбанк.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.