Tools
Затвори
Затвори

Централа на Райфайзенбанк

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

SWIFT/BIC

RZBBBGSF


Контактен център

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

Е-мейл

call.center@raiffeisen.bg

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Работно време

Делничен ден: 08:00 ч. до 20:00 ч.

Събота: 09:00 ч. до 15:00 ч.


Съдействие за карти и ПОС терминали

Денонощен център за съдействие при проблеми с банкови карти и ПОС терминали

Телефони

0700 10 000 (Vivacom)

17 21 (A1 и Telenor)

(+359 2) 962 41 02

Факс

(+359 2) 962 78 59

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Разговорите на 0700 10 000 са на цената на градски разговор от територията на цялата страна, разликата градски/междуградски разговор се поема от банката. Разговорите към 1721 се таксуват като A1-A1 или Теленор-Теленор, според собствения тарифен план на абонатите.


Бизнес центрове за малки предприятия

Създадохме 20 специализирани Бизнес центъра, за да бъдем по-близо до вас във всеки един момент и да подкрепим успешното реализиране на вашите проекти.

Намерете най-близкия бизнес център


Отдел Микробизнес

Адрес

София 1407, бул. Никола Вапцаров 55, Експо 2000, район Лозенец

Телефон

+359 882 894523

Форма за контакт

Попълнете електронната форма

Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Райфайзенбанк предоставя информация на клиентите за наличните салда, както и за движенията по сметките по следните начини:

    Писмено

    Извлечения по сметките, дебитни/кредитни авиза по операциите могат да бъдат предоставени от банката с ежедневна, седмична, месечна или друга честота, в зависимост от избраната от вас опция; извлечения/авиза могат да бъдат получавани и на английски език; извлеченията и авизата са на ваше разположение в 9.00 часа на следващия работен ден на гишетата на банката или могат да бъдат изпращани на клиента с препоръчана поща, като за тази услуга няма допълнителни разноски.

    По телефон/факс

    Чрез абонамент за Автоматичната телефонна/факсна информационна система, след набиране на персонален идентификационен код (парола) от вашия телефон; актуалните и разполагаемите салда по сметките са на ваше разположение; информацията се актуализира на всеки 60 минути. По факс могат да бъдат получавани и движенията по сметките за последните два дни.

    По електронен път

    Чрез ползване на ЕЛБА Интернешънъл (МултиКеш 3.0) – софтуерен продукт, който банката предоставя на клиентите си за електронно банково обслужване; клиентите имат директен денонощен достъп, 365 дни в годината до всяка информация касаеща, счетоводни операции и салда по сметките; информацията се актуализира на всеки 60 минути.

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.