Tools
Затвори
Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Райфайзенбанк (България) взе наградата на Глобъл Файнанс за “Най-добър уеб дизайн” в Централна и Източна Европа

    18.11.2005
     

    Райфайзенбанк (България) взе наградата на Глобъл Файнанс за “Най-добър уеб дизайн” в Централна и Източна Европа. Банката спечели и наградата за “Най-добра интернет банка на потребителя”. Групата Райфайзен бе отличена с общо 22 награди на конкурса “Най-добрите световни Интернет банки”.

    Групата Райфайзен спечели за осми пореден път наградата за “Най-добра потребителска интернет банка” в различните страни. Групата спечели още и наградите “Най-добър уеб дизайн в Европа”, “Най-добра корпоративна/институционална интернет банка в Австрия, Босна и Херцеговина, Хърватия и Сърбия и Черна гора. Райфайзен Централбанк е и “Най-добрата корпоративна/институционална банка в Европа и Централна и Източна Европа”.

    Райфайзен бе отличена в 20 категории на тазгодишните награди за “Най-добри световни Интернет банки” на престижното американското списание Глобъл Файнанс, което за пореден път показва, че Райфайзен е една от най-успешните международни банка в тази сфера. Победителите бяха определени от жури от световна величина, в което влизат експерти по интернет банкиране от Тата Инфотех Груп и редактори на Глобъл Файнанс. Австрийската банкова група Райфайзен доминира в категорията “Най-добра потребителска интернет банка”, освен в Австрия и в още 7 държави, сред които и България. За пета поредна година Райфайзен Централбанк Австрия АГ (РЦБ) бе определена за “Най-добра корпоративна/институционална банка в Австрия.Банките-победителки бяха избрани основно по критериите яснота и постоянство в стратегията за интернет развитие, нарастване на броя на онлайн клиентите и клиентската база, разнообразието на продуктите, предлагани онлайн, развитието на уеб дизайна и функционалността на сайтовете. Победителите в различните категории бяха определени и на базата на успеха на техните уеб продукти и услуги. Церемонията по награждаването се състоя в Ню Йорк на 9 ноември.

    Райфайзен – водеща международна банкова група в Австрия и Централна и Източна Европа

    Използването на възможностите, които дава Интернет пространството и електронният бизнес е една от основните стратегии на банковата група. “Райфайзен е ясно изразен пазарен лидер в интернет пространството в Австрия и въпреки голямата конкуренция и високите изискванията на пазара, постига забележителни резултати”, каза Валтер Ротенщайнер, Председател на УС на Райфайзен Централбанк АГ (РЦБ). Това твърдение важи и за Централна и Източна Европа, допълни той. “Тези награди са доказателство за високото качество на нашите онлайн услуги и ние сме горди, че това бе оценено от независимо жури”.

    Последните резултати от изследване на Австрийския Интернет Мониторинг (AIM) показват, че банковата група Райфайзен има пазарен дял от 40% и обслужва 680 000 клиенти онлайн. През 2004 г. транзакциите направени в интернет достигнаха приблизително 7,5 милиарда евро, а интернет – търсачките откриват информация за Райфайзен в 120 милиона сайта.

    Голямо разнообразие от продукти, сигурност и улеснение за клиентите

    Райфайзен Централбанк и Банковата група Райфайзен са водещи в интернет банкирането, поради голямото разнообразие от продукти, които предлагат – от електронното банкиране, до проучванията на капиталовите пазари.
    Валтер Ротенщайнер отбелязва като най-важни качества сигурността и лекотата при работата с интернет банковите продукти. “Тъй като съм редовен потребител на интернет продуктите на Райфайзен и имам добър поглед върху тях, мога да кажа с удовлетворение, че колегите ни, които работят за интернет развитието, са достигнали същите високи стандарти, както и хората, занимаващи се с класическото банкиране”, допълни Ротенщайнер.

    Глобъл Файнанс: Носителите на наградите показват световна класа

    “Банките постоянно подобряват и разширяват онлайн – услугите, които предлагат за физически лица и корпоративни клиенти”, каза Джозеф Д. Джарапуто, издател на Глобъл Файнанс. “Високото ниво на развитие и функционалността ще поставят висока летва за бъдещите конкуренти, допълни той.

    Пълен списък на наградите, спечелени от Банковата група Райфайзен:

    Награди по страни

    Най-добра потребителска Интернет банка

    • Австрия – РЦБ/ Групата Райфайзен
    • България – Райфайзенбанк
    • Унгария – Райфайзенбанк
    • Русия – ЗАО Райфайзенбанк Австрия
    • Словакия – Татра банка
    • Словения – Райфайзен Крекова банка
    • Украйна – Райфайзенбанк Украйна

    Най-добра корпоративна/институционална Интернет банка

    • Австрия – РЦБ
    • Босна и Херцеговина – Райфайзен Банк
    • Хърватия – Райфайзенбанк Австрия
    • Сърбия и Черна гора – Райфайзенбанк

    Регионални награди – Европа

    • Най-добра корпоративна/институционална банка – Банковата група Райфайзен

    Потребителски

    • Най-добър дизайн– Банковата група Райфайзен
    • Най-добре интегриран потребителски сайт- Банковата група Райфайзен

    Корпоративен/институционален

    • Най-добро онлайн проучване на капиталовите пазари – Групата Райфайзен/Райфайзен Рисърч/ Райфайзен Центробанк
    • Най-добър дизайн – РЦБ
    • Най-добре интегриран корпоративен/институционален сайт- РЦБ

    Регионални награди – Централна и Източна Европа

    • Най-добра корпоративна/институционална банка – Банковата група Райфайзен

    Потребителски

    • Най-добър уеб дизайн – Райфайзенбанк (България) ЕАД

    Корпоративен/Институционален

    • Най-добър онлайн кеш мениджмънт – Raiffeisenbank a.d. (Сърбия и Черна гора)
    • Най-добър уеб дизайн – Raiffeisenbank a.d. (Сърбия и Черна гора)
    • Най-добре интегриран Корпоративен/ Институционален сайт – Raiffeisenbank a.d. (Сърбия и Черна гора)

    Списанието Глобъл Файнанс (Global Finance) има 50 000 абонати и повече от 250 000 читатели в 160 страни. Негови читатели са председатели, президенти, дилъри и други финансови служители, отговарящи за инвестиционните и стратегически бизнес решения в големи международни компании и финансови институции. Целевата аудитория на Глобъл Файнанс включва по-голямата част от осемте хиляди основни инвеститори, които контролират над 80% от всички активи.

    Райфайзен Централбанк Австрия АГ, (РЦБ) Виена е главната институция на най-силната банкова група в Австрия - Райфайзен. Централна и Източна Европа е основен пазар на РЦБ, където чрез Райфайзен Интернешънъл, управлява водещата мрежа от банки в Централна и Източна Европа, с дъщерни банки и лизингови компании на 16 пазара в региона. Близо 2400 банкови офиса обслужват 9,2 млн. клиенти.

    Контакти

    Отдел Комуникации

    Е-мейл: press.pr@raiffeisen.bg

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.