Tools
Затвори
Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Райфайзенбанк подобрява качеството на обслужване

    25.02.2010
     
    • 2000 служители са обучени по проект за по-добро обслужване

    Райфайзенбанк реализира проект за подобряване качеството на обслужване в цялата клонова мрежа, с цел да бъдат постигнати еднакво високи стандарти във всеки един от офисите на банката. В резултат на проекта ще бъде намалено времето на обслужване, като за улеснение на клиентите, бяха оптимизирани формулярите, попълвани при различните банкови операции.

    “Целта на проекта е да предоставим по-добро обслужване и да спестим време на клиентите ни при посещението на наш офис”, коментира Момчил Андреев, Председател на УС и Изпълнителен директор на Райфайзенбанк. “В края на миналата година проведохме маркетингово проучване, което показа, че клиентите очакват от своята банка преди всичко добри услуги”, допълни Андреев.

    Председателят на УС на Райфайзенбанк Момчил Андреев с колеги от Главен офис София

    Проектът включва:

    • Подобряване на визуалната комуникация в офисите
    • Поставяне на унифицирани за цялата клонова мрежа информационни табла с лихвени бюлетини, валутни курсове, тарифа на банката
    • Спазване на единен стандарт за делови външен вид на служителите и корпоративно облекло.
    • Специализирано обучение на служителите за подобряване на комуникацията с клиентите, комуникация по телефон, електронна поща, писмена кореспонденция.
    • Създаването на централизирана система за отговори на жалби и запитвания на клиенти.

    Контакти

    Отдел Комуникации

    Е-мейл: press.pr@raiffeisen.bg

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.