Tools
Затвори
Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Арт инсталации в търговски центрове в София представят промоционални условия за кредитни карти

    11.04.2013
     

    “Живи” картини – в кампания на Райфайзенбанк в столицата

    Серия арт инсталации, представляващи “живи картини” с участието на млади актьори и художници, са част от нетрадиционна кампания за представяне на промоция за новоиздадени кредитни карти на Райфайзенбанк. “Живите” платна провокират пътниците на ключови метростанции, посетителите на моловете и привличат интереса на жителите на столицата.

    Над 100 литра акрилни бои са изразходвани, за да се изработят трите арт инсталации, които ще позволят на столичани в следващите две седмици да вземат участие в кампанията и да “влязат” в картината, както и да се информират за промоцията по кредитните карти на банката. Живите картини са на разположение на столичани днес (11 април) – до 21.00 часа в The MALL. Всеки ще може да “влезе в картината” и да се снима сред декорите на ретро ресторант, заобиколен от изрисувани хора и в петък/12.04/ от 15.00 до 21.00 часа в Мол “Сердика”. През почивните дни на 13 и 14 април арт инсталацията ще бъде в МОЛ „Сердика”от 12.00 до 19.00 ч., където ще „оживее” картината „Бутик”, а на 20 и 21 април по същото време ще се намира в The MALL на бул. „Цариградско шосе”.
    Инсталациите с декори и изрисуваните актьори са дело на група млади автори, които чрез бои и грим създават нестандартните „платна”. Уникалната техника претворява образите в различни направления на изкуството. Импресионизъм, поп арт и дори масло – така изглеждат актьорите от проекта. Те са изрисувани със специални бои–грим, които не са вредни и могат да стоят дълго време на кожата. Трите огромни пана на декорите са изрисувани като ресторант, бутик и бакалия.

    Промоционалните условия, които се представят чрез кампанията, са за кредитните карти MasterCard Standard, MasterCard Gold, Visa Classic и Visa Gold на Райфайзенбанк, за които са подадени искания от 15 февруари до 15 юни 2013 г. Те осигуряват на картодържателите възможност да пазаруват в търговски обекти и в интернет, и да теглят пари в брой без лихва до края на годината. Картите включват възможност за SMS и e-mail известяване за движението по тях, а всяка покупка с тях в страната е с 1% отстъпка.

    Живи картини в кампания на Райфайзенбанк

    Двойка актьори танцуват в рамките на кампанията

    Контакти

    Отдел Комуникации

    Е-мейл: press.pr@raiffeisen.bg

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.