Tools
Затвори
Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Райфайзенбанк с нов начин за общуване с клиентите чрез Viber

    23.11.2016
     

    Райфайзенбанк (България) ЕАД е първата банка в страната, която стартира свой публичен акаунт във Viber, като част от партньорството си с Viber в България. Чрез публичния акаунт, който допълва вече изградения публичен чат на Райфайзенбанк, потребителите на популярното приложение за комуникация могат да получават полезна информация и да общуват с банката директно, по още по-интуитивен и удобен за тях начин чрез лични съобщения – подобно на начина, по който общуват със своите близки и приятели.

    Новата функционалност на Viber позволява интегриране на чат-бот, който дава възможност за мигновена комуникация, съобразена с нуждите и интересите на клиентите. Например, чрез чат-бота на Райфайзенбанк, всеки потребител на Viber може да открие най-близките до него офиси и банкомати от своето мобилно устройство, да получи полезна информация за картови продукти и услуги или да се свърже с директната телефонна линия на банката. Всичко това е възможно в реално време и на няколко клика разстояние. Ботовете отговарят на най-често задаваните въпроси по предварително зададени сценарии, благодарение на което се ускорява и оптимизира комуникацията с клиентите.“Познанията“ на бота ще бъдат постоянно надграждани в зависимост от нуждите на клиентите на банката.

    „Благодарение на новите възможности на Viber, клиентите ни още по-лесно ще могат да общуват с нас по удобен и модерен начин. С публичния ни акаунт се стремим да предоставяме още по-качествено обслужване и мигновено споделяне на информация, от която клиентите ни се интересуват“, каза Ани Ангелова, Изпълнителен директор на Райфайзенбанк с ресор Банкиране на дребно. „Непрекъснато работим в посока увеличаване на възможностите за директна онлайн комуникация, за да улесним ежедневното банкиране и удовлетворим нуждите на клиентите си“, допълни тя.

    Благодарение на новата технологична възможност Райфайзенбанк допълнително ще засили активната си онлайн връзка със своите клиенти. Банката бе първата у нас, която стартира публичен чат във Viber, където от май 2016 г. публикува полезно съдържание, финансови съвети, новини за свои продукти и услуги, промоции, събития и инициативи.

    Публичният акаунт и чат-бота на Райфайзенбанк във Viber са достъпни на адрес: www.viber.com/raiffeisenbg.

    Контакти

    Отдел Комуникации

    Е-мейл: press.pr@raiffeisen.bg

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.