Tools
Затвори
Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Нови дигитални решения за подобряване на клиентското изживяване

    01.11.2017
     

    Райфайзенбанк (България) ЕАД представи модерни аксесоари за плащане, новите възможности на интернет  банкирането Райфайзен ОНЛАЙН и обновен корпоративен сайт. Подобренията са изцяло насочени към клиентското изживяване и са следствие на динамичните промени в съвремието ни, когато хората търсят все повече начини да улеснят живота си чрез продукти и услуги, които пестят време и са максимално удобни и лесни за ползване.

    Аксесоари към кредитна карта RaiCARD Fix от Райфайзенбанк

     74% от българите отбелязват като причина за използването на безконтактни карти, по-лесното и по-удобно обслужване, а 68% - бързината. 98% от клиентите на Райфайзенбанк вече притежават безконтактни карти. За да подобри цялостното клиентско изживяване, предоставяйки още по-бързо и удобно обслужване, Райфайзенбанк представи иновативни методи за разплащане - чрез аксесоари за плащане към кредитна карта RaiCARD Fix. 74% от клиентите на Райфайзенбанк в България използват разплащателните си карти именно за покупки, а новите аксесоари за плащане са създадени с цел да направят пазаруването максимално лесно, удобно и бързо. Аксесоарите за плащане се предлагат във формата на микрокарта, поставена в гривна или ключодържател или карта- стикер с вграден картов чип, която се залепя на удобно място.

    Тъй като микрокартата за поставяне в аксесоар и карта-стикерът се издават като допълнителни карти към основната RaiCARD Fix, покупките с нея също трупат точки в Програмата за лоялност на кредитната карта. Аксесоарите за плащане имат свой ПИН код, валидност и с тях могат се правят само безконтактни операции, като стандартно за безконтактните плащания над 25 лв. се изисква въвеждане на ПИН. Както за основната карта, така и за микрокартата и картата-стикер, клиентите получават безплатно SMS и имейл известяване за всяка транзакция.

    До края на годината всяка нова  кредитна карта RaiCARD Fix с допълнителна карта-стикер или микрокарта с аксесоар са без първоначални разходи. Клиентите с издадени преди промоционалния период кредитни карти RaiCARD Fix също могат да заявят допълнителна карта под формата на микрокарта с аксесоар или на карта-стикер, без такса за тяхното издаване.

    Райфайзен ОНЛАЙН

    Една от основните актуализации е при интернет банкирането Райфайзен ОНЛАЙН. През последните 3 месеца над 7% от интернет потребителите в България са банкирали онлайн. Над 60% от клиентите на Райфайзенбанк имат регистрация за онлайн банкиране, като от тях повече от половината са го използвали през последната година. Онлайн платформата отговаря на повишаващите се клиентски нужди от лесно, бързо и сигурно обслужване. Новият дизайн е интуитивен, и адаптивен към различните устройства. Новият Райфайзен ОНЛАЙН предоставя на клиентите възможност за плащане на битови сметки, бързи преводи между собствени сметки и подреждане на Началната страница според нуждите на клиента.

    Уебсайт на Райфайзенбанк www.rbb.bg

    През август завърши редизайнa на сайта на Райфайзенбанк като навигацията вече е максимално опростена и интуитивна. Изцяло обновен е начинът за кандидатстване за кредитна карта и студентски кредит, добавени са онлайн форми за запитване за различни банкови продукти, а клиентите могат да пресметнат каква ще бъде месечната им вноска за всеки един от кредитите, които Банката предлага, чрез новите кредитни калкулатори

    Представяне на новите дигитални решения на Райфайзенбанк

    Контакти

    Отдел Комуникации

    Е-мейл: press.pr@raiffeisen.bg

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.