Tools
Затвори
Затвори
Затвори

Запазени страници

Страници се добавят тук чрез бутона “Save” в горната част на страницата.

    Последно посещавани

    История на последно преглежданите страници

    Дигитални консултации за клиенти на Райфайзенбанк

    11.06.2020
     
    • RaiConnect улеснява още повече клиентите от малкия бизнес и премиум клиентите, които са избрали да бъдат обслужвани дистанционно.
    • Приложението позволява непрекъсната, по-гъвкава и всеобхватна комуникация между клиент и личен банкер.

    Приложение за дигитална комуникация, консултации и обмен на документи вече е на разположение за клиентите на Райфайзенбанк от малкия бизнес и премиум клиентите, които са избрали да бъдат обслужвани дистанционно и от личен банкер. Услугата RaiConnect предоставя на клиентите от тези сегменти допълнителен удобен, бърз и надежден достъп до личния им банкер през смартфон или десктоп устройство.

    Чрез приложението те могат да пишат, говорят или да осъществяват видео връзка в реално време със своя личен банкер, в зависимост от ситуацията и нуждата от консултация. Апликацията позволява непрекъсната, гъвкава и всеобхватна връзка чрез функции като запазване на история от проведените вече виртуални срещи, добавяне на допълнителни експерти в разговора при нужда, както и бърз и сигурен обмен на документи, маркиране на части от съдържанието им и възможност за споделяне на екрани. По-този начин RaiConnect дава възможност за поддържане на динамични и непосредствени онлайн контакти между клиентите и личните им банкери.

    Райфайзенбанк насърчава своите клиенти по възможност да използват RaiMobile и Райфайзен ОНЛАЙН за извършване на основни банкови операции, а премиум клиентите и представителите на микро и малкия бизнес – RaiConnect за консултация и обмен на документи със своята банка.

    Контакти

    Отдел Комуникации

    Е-мейл: press.pr@raiffeisen.bg

    Добре дошли на нашия сайт.

    Моля, изберете вашия профил:

    Добре дошли на нашия сайт.